Sunday, November 21, 2010

HARI INI

Hari ini aku bukak blog sungairumput
Kenapa blog nie wujud? Bukan aku dah ada blog ke?
Blog lama dah jadi sejarah beb. Aku delete akaun gmail dengan alasan saje-saje dan hasilnya aku tak leh login blog lama aku. Padan muke aku.
Begitu lah ceritanya

.........

Cerita pasal nama blog pulak. Memang agak teruja bila takde sapa gune nama sungairumput sebagai nama blog mereka.
Sungai Rumput nie sebenarnya satu tempat sejarah la jugak.
Dulu aku pernah tinggal di suatu tempat yang di panggil Sungai Rumput.

Kat mana pulak letaknye Sungai Rumput nie? Sungai Rumput nie berada di tengah-tengah Kayu Ara dan Sungai Buluh. Sekarang sungai rumput dah takde lagi. Dah jadi padang golf dekat belah-belah Damansara Jaya nun.

.........

Okay la aku lapar nak cari makan dulu nanti sambung lagi cerita pasal sejarah.
Sebelum pergi makan aku nak canang pembukaan blog aku nie kat pacebook (mukabuku)

No comments:

Post a Comment