Sunday, April 17, 2011

BrotherHood

My fren, my followers. Thanks buddy.
Kau jela kawan aku kat Jabatan Kewangan yang masih contact aku.
Yang lain-lain terlalu sibuk agaknya. Aku cuba bersangka baik hehehe.
Yus yang khawin dulu lepas tu hang dan di ikuti oleh brader Ridz taun nie.
Tapi hang la yang dapat anak dulu. Tahniah la ye. Jadi Ayah yang tegas dan penyang hehehe.
Sapa sangka kau akan berjodoh ngan Kak ekin kan. Semua tue anugerah tuhan.
Hargainya selalu :)

Aku jerla yang masih solo kot hahaha. Tawa dalam tangisan eceh.
Perihal jodoh nie aku tak mahu terburu-buru. Biar jumpa yang betul serasi.
Yang faham aku. Bukan aku yang nak faham dia. Penat dan letih.
Tunggu aku pindah rumah, baru aku fikir mende jodoh nie =_=

Aku tengah gian main game travian sekarang sapa berminat nak main leh la klik link nie.
www.travian.com.my
Aku main area Barat Daya. Nanti IGM aku jinjang. 
hahaha macam la ada orang yang masuk dan baca blog aku nie.
Ape tah lagi nak main game nie :p

Dah pukul 3:59 pagi aku mau sambung main gitar

...

Macam rojak lak entry aku kali nie hehehe

No comments:

Post a Comment